ponedjeljak, 23. ožujka 2015.

Četiri pitanja i odgovora o sihru i dzinnima


Da li mi svekrva pravi sihre
Pitanje: Selam alejkum, imam jedno veoma osjetljivo pitanje. Udata sam i imam djecu. Od samog početka braka nisam zdravstveno dobro. Imam česte napade maltene bijesa, nekad svog muža nemogu očima da gledam, i stalno me boli glava i leđa. Prije 3 god. saznali smo...
da imamo sihire. liječili smo se rukjom. To se neko vrijeme smirilo, međutim ponovo imamo iste probleme. Od muke nisam znala šta da radim te smo otišli čovjeku koji gleda u Kur’an, ali i uči rukju. Kako god nam je on objasnio ispostavilo se da sihire pravi moja svekrva. To su sihiri rastave. Jedini razlog jeste što smo se mi odselili sa sela u grad i neživimo s njom. Ja sam primijetila kad god odemo kod nje meni nebude narednih dana dobro. U velikoj sam dilemi šta da radim i kako da se ponašam prema njoj. Molim vas odgovorite mi i ublažite moje muke.
ODGOVOR:
Alejkumu selam,
Bismillah, svaka zahvala pripada Allahu, dž.š., neka je selam i salavat na Poslanika, savs, njegovu Časnu porodicu i njegove ashabe, a zatim,
Cijenjena sestro, nedostatak jakog ubjeđenja da je jedini izlaz i lijek samo kod Allaha, s.w.t., i da Allah, s.w.t. pomaže svoje iskrene robove koji su Mu pokorni i koji žele Njegovo zadovoljstvo čineći djela koja je ona strogo naredio, a činjenje takvih djela, predstavlja užitak za čovjekovu dušu, dovodi do toga, da čovjek riješenje često traži na pogrešnoj strani što šejtanu predstavlja veliko olakšanje, odnosno, šejtanu (džinnu) samo činite uslugu. Kada se duša napaja i napoji istinskim imanom (vjerovanjem), namazom, postom, učenjem i slušanjem Kur’ana, odbacivanjem grijeha, svako zlo, bilo džinnsko ili ljudsko, jednostavno se topi ili se odbija od pravih vjernika.
Ono što si ti navela od simptoma, ukazuje na postojanje sihra rastavljanja, iako se prava dijganoza tek može odrediti tokom učenja rukje, a ponekad je potrebno nekoliko puta nakon terapije proučiti rukju kako bi se znala prava dijagnoza. Dakle, postoji mogučnsot da vam je napravljen sihr rastavljanja na osnovu nekih simptoma.
Ako ste se u početku liječili rukjom (nadam se kod pouzdanog liječnika), zašto niste to do kraja završili, jer nije dovoljno da se samo stanje smiri, treba iči do kraja, jer kao što ste naveli, da je se to vaše stanje bilo neko vrijeme smirilo, zato ste trebali do kraja nastaviti sa liječenjem i to završiti uz Allahovu pomoć.
Međutim, šejtan vas je uspio nagovoriti da slijedite njegove stope, pa ste pomoć potražili kod čovjeka koji eto “gleda” u Kur’an i uči rukju i koji vam je izgleda baš “pomogao” jer vam je rekao da vam vaša svekrva pravi sihre. Mnogi misle da će svoj problem riješiti sa nekoliko zapisa i savjeta koje ima dadne hodža. Cijenja sestro, vi ste bili kod sihirbasa koji radi i surađuje sa džinnima. Takva osoba takođe drugima pravi sihre kao što je vama neko napravio. Uz njegove “savjete” i uz djelovanje sihra, može da vam napravi još veće problem, još veći razdor, posebno u porodici, jer je optužio jednog člana porodice za pravljanje sihra vama.
Ne smije se niko nizašta optuživati dok se ne dokaže jasno, dakle da je neko vidio i da ima jasan dokaz kako je vaša svekrva to vama uradila, sve mimo toga su predpostavke i sumnje, a izvor njegovih informacija (samo me zanima kako se niste zapitali odkud on zna da je baš vaša svekrva to uradila) su njegovi džinni, a džinni su najveći lažljivci kojima je cilj širenje još večeg razdora smutnje. Taj vaš hodža što “gleda” u Kur’an, da je imao imalo stida nebi pred vašim mužem njegovu majku optuživao za tako krupne stvari.
Rekao je Poslanik, savs:” ”Ko podje vracaru i upita ga o necemu, namaz mu se nece primiti cetrdeset dana!” (Muslim) Takođe je rekao Poslanik, savs:” Kop ode vracaru i povjeruje u ono sto ovaj govori, porekao je ono sto je objavljeno Muhammedu s.a.v.s.” (Prenosi Ebu-Davud)
To što se ti ne osječaš dobro kad odeš kod nje, možda ti je baš napravljeno da odete od nje, da ne mogneš biti kod nje, možda u toj kući ima “nešto” što smeta tebi i sl, ne mora značiti da je baš svekrva kriva za vaš problem, a to što se loše osječaš je dokaz da nisi izliječena i to može da preraste u veči problem.
Moj savjet Vama i Vašem mužu:
- Trebate se iskreno Allahu, dž.š. pokajati za svoje grijehe.
- Trebate se Allahu, dž.š. iskreno pokajati što ste išli kod sihirbasa te odmah prestati ga posječivati ako mu i dalje idete.
- Ako ne obavljate redovno namaz, Allahu se za to pokajati te redovno obavljati ono što nam je Allah, dž.š. svima strogo naredio, a to je ponavljam, NAMAZ!
- Što prije potražite nekoga ko liječi ispravno Kur’anom, ovakvih i sličnih se hodža kojeg ste naveli okanite, za vaše dobro.
- U vezi vaše svekrve. Ako se ne osječate dobro kod nje i u toj kući, pokušajte da odete kod nje pod abdestom, sa namazom, spominjanjem Allaha ili ako se bojite, onda rijeđe idite, ali vaš muž ne smije da prekine vezu sa majkom. Mora se brinuti za njeno zdravlje, mora joj kupovati prehrambene namirnice ako nema, redovno je kontakirati i obilaziti. Ako ništa od ovoga ne može, dužan je nekoga platiti da se o njoj brine ako je sama i iznemogla.
________________________________
2. Ogledala u spavacoj sobi
PITANJE:
Esselamu alejkum we rahmetullahi we barekatuhu
Cula sam nekoliko puta iz prici da ne valja imati po noci ogledalo u sobi i da ne treba u ogledalo gledati. Ja imam dva velika ogledala u svojoj sobi, jedan na ljevoj drugi na desnoj strani, ne mogu preko noci da ih okrenm naopako jer su zakovani za zid i komode a mngoo su teski. Ne znam dali sebi to umisljam, ali bas kad klanjam aksam, jaciju i nocni namaz imam osjecaj kao da me neko iz ogledala posmatra. Dok klanjam vidim kao sa strane jednu zenu sa crnim hidzabom i nikabom, naravno kad direktno u ogledalo pogledam tu nista nema. Ali jos gore je da me nekad uhvati neki strah, cesto sam ustala na nocni namaz i obuseo me neki strah jer se osjecam posmatrano iz tih ogledala i smeta mi u namazu.
Jel to moguce ili ja to mozda sebi umisljam zbog svih ovih prici sto sam cula do sad?
ODGOVOR:
Alejkumu selam ve rahmetullah ve berekatuhu,
Koliko je meni poznato, nema nikakve smetnje da insan ima ogledalo u svojoj sobi, i nema smetnje da to ogledalo bude okačeno na zid noću. Što se tiće drugog dijela pitanja a to je: Da se ne treba u ogledalo gledati (valjda noću), liječnici Kur’anom imaju podjeljeno mišljenje u vezi toga. Jedan dio njih smatra da ako se osoba dugo gleda u ogledalo, bilo noću ili danju, da je sa njom zaljubljeni džinn, dok drugi vele da na taj način zaljubljeni džinn kroz oči insane gleda putem ogledala u njegovo tijelo i naslađuje se njime.
Međutim, to su samo mišljenja pojednih učača ruqje, dok večina liječnika Kur’anom po pitanju dužeg gledanja u ogledalo kaže sljedeče: ”Da, ponekad se zna desiti da osoba koja je ospjednuta od strane džinna dugo stoji pred ogledalom i u njega zuri, međutim, ovo se ne dešava često i ne mora uvijek značiti ako se ovako nešto desi da je osoba to uradila pod dejstvom džinna ili sihra, jer psihička strana u ovom slučaju ima više simbolike. Posebno se to zna odraziti na psihičko stanje kod žena (djevojaka), jer je poznato da vole dosta vremena provoditi pred ogledalom.
Ovdje možemo postaviti dva pitanja:
1) Da li je džinnu potrebno da preko čovjekovih očiju ili ogledala gleda u njegovo tijelo? Apsolutno nije, jer džinn i bez čovjekovih očiju može da posmatra njegovo tijelo, posebno stidna mjesta, tako da nema potrebe za njegovim očima niti za ogledalom.
2) Zašto neke djevojke koje se vole puno ogledati i provoditi dosta vremena pred ogledalom, često optužuju sebe i svoj izgled, pa nakon nekog vremena zamrzi ogledalo ili ga se jednostavno boji? Odgovor smo već naveli, problem je psihičke prirode, jer stalnim i dugim ogledanjem, osoba na svom licu vidi izraze tuge, utučenosti, žalosti, ljutnje i sl, pa od toga dobije strah od ogledala, boji se pogledati u njega. Pa zbog toga, ne treba da zbog svake sitnice koja nam se dešava u životima, optužujemo džinne.”
Ja mislim, Allah zna najbolje, da si ti sebi to ipak umislila jer vjerovatno o tome puno razmišljaš. Znate, to vam je isto kad pogleda neko horor film pa se treba vratiti kući sam noću, čitav put ta osoba će sigurno mislit da ga prati ta strašni i zli lik iz filma.
Moj savjet tebi:
- Kad kreneš klanjati i spavati prekrij ogledala nekim platnom.
- Puštaj u toj sobi svaki dan poslije ikindije suru El-Bekare.
- Puštaj svaki dan poslije ikindije u toj sobi ezan.
- Nauči na čistu vodu: Fatihu, Ajetul kursiju, zadnja dva ajeta sure El-Bekare, Ihlas, Felek i En-Nas i ove dvije dove: "E'uzu billahi-l-Kerim, ve bi kelimatillahit-tammati elleti la judžavizhunne berrun vela fadžirun, min šerri ma halaka ve bere'e ve zere'e ve min šerri ma jenzilu min-s-semai, ve min šerri ma ja'rudžu fiha, ve min šerri ma zere'e fi-l-erdi ve min šerri ma jahrudžu minha, ve min šerri fitteni el-lejli ve-n-nehari, ve min šerri kule tariqin illa tariqan jatruqu biharin ja Rahman“.
“ Bismillahi emsejna billahi elezi lejse minhu šej'un mumteni'a, ve bii'zetillahi eleti la teramu ve la tedamu. Ve bisultanillahi el-Meni'a nahtedžibu, ve bi esmaihi el-husna kuleha a'izun mine-l-ebalise, ve min šerri šejjatini el-insi ve-l-džinni, ve min šerri kulli mu'linin ve musirin, ve min šeri ma jahrudžu bi-l-ejli ve jekmenu bin-n-ehari, ve jekmenu bi-l-lejli ve jahrudžu bi-n-nehari, ve min šerri ma halaka ve zere'e ve bere'e ve min šerri iblisi ve džunudihi ve min šerri kullie dabetin Ente ahizun bi-n-nasijetiha, in raba ala siratin musteqim, e'uzu bima iste'aze bihi Ibrahime ve Musa ve I'sa ve min šerri ma halaka ve zere'e ve bere'e ve min šerri iblise ve džunidihi“.
Zatim će se sa ovom vodom poprskati čoškovi u unutrašnjosti sobe i pritom će se učiti ajetu-l-kursijja naglas. To raditi najmanje sedam dana.
- Što više učiti Kur’an u toj sobi
- I podrazumijeva se, redovno namaz i učenje jutarnjeg i večernjg zikra, a ako ćeš bit mirnija, onda se riješi toliko velikih ogledala iz sobe. A Allah zna najbolje!
________________________________________
3. Zastitine dove za djecu
PITANJE:
Esselamu alejkum, pročitala sam na vašoj stranici da roditelji za svoju malu djecu mogu učiti jutarnji i večernji zikr, zanima me, da li se može i ako može na koji način, učiti zikr pred spavanje maloj djeci kako recimo ne bi imali ružne snove i uznemiravanja od džina i sl? Allah vas nagradio na trudu koji ulažete na ovoj stranici.
ODGOVOR:
Alejkumu selam,
Učenje određenog zikra (dove, sure i ajeti) pred spavanje, preporučio je i učio Poslanik, savs, kako je došlo u sahih predajama. Zbog toga svaki musliman pred spavanje, da bi bio zaštičen od šejtana (džina), ružnih snova, nesanice i sl, treba uraditi sljedeće:
- Uzeti abdest kao za namaz
- Obući čistu pidžamu
- Očistiti posteljinu
- I proučiti zikr pred spavanje na sljedeći način:
1) Sjesti na krevet i skupiti šake te u njih proučiti po tri puta sure: Ihlas, Felek i Nas, onda puhnuti u šake a zatim potrati dlanovima čitavo tijelo koliko si u mogučnsoti, počevši od glave. Aisa, r.a, prenosi da je Poslanik, s.a.v.s, svaku noc, kada bi legao u postelju, sakupio ruke i proucio, pusuci u njih: Kul huvellahu ehad, Kul e'uzu bi Rabbi-l-felek i Kul e'uzu bi Rabbi-n-nas, a onda bi rukama potrao po svome tijelu, pocevsi od glave i lica, pa sve dokle bi mogao doprijeti. To je cinio tri puta. (Sahihu-l-Buhari)
2) Učenje Ajetul kursije. Rekao je Poslanik, savs:” Kada legnes u postelju, prije nego zaspes prouci Ajetul-kursijju. Allah ce ti odrediti čuvara da ti se šejtan ne približi tokom noci sve do sabaha. (Sahihu-l-Buhari)
3) Učenje posljednja dva ajeta sure El-Bekare. Rekao je Poslanik, savs:“ "Ko navece prouci posljednja dva ajeta sure El-Bekare (Amenerresulu), bice mu dovoljna zastita te noci". (Buharija i Muslim).
4) Postoje još određene dove i zikrovi koji se uče pred spavanje, ali sam ovo samo naveo zbog prirode pitanja.
Dakle, ako imamo malu djecu koja još nisu naučili sure, ajete i dove koje se uče pred spavanje, njihov roditelj to može uraditi za njih na sljedeći način. Sjesti će pored njihovog kreveta, skupit će svoje šake te u njih proučiti po tri puta sure: Ihlas, Felek i Nas, zatim će u iste te šake proučiti Ajetul Kursiju i zadnja dva ajeta sure El-Bekare. Kad završi sa učenjem, puhnut će u ruke a zatim će svoje dijete ili djecu, potrati tim rukama od glave prema nogama.
Ili, može da sve to prouči ali bez puhanja u šake, nego kad završi sa učenjem svega navedenog, da samo puhne u lice svog dijeteta ili djece, te ih Bismilom pokrije i Bismilom ugasi svijetlo.
Takođe, važno je napomenuti da u dječijoj sobi na zidovima ne bude slika životinja ili ljudi. Allah zna najbolje!
___________________________________
4. Ljecenje Kur'anom nemuslimana
PITANJE:
Došla su nam dva pitanja od nemuslimana koji pitaju o propisu liječenja Kur’anom onoga ko nije musliman:
1) Zelela bih samo da Vas pitam, jer vidim da je Vas sajt islamski, da li je moguce leciti Kur’anom i ljude koji su opsihreni, a nisu muslimani? Ja sam krstena, dakle hriscanka, iako, priznajem, nisam neki vernik za primer. Ako je to moguce, iskreno bih Vas molila da me uputite na nekoga u Sarajevu ko to radi (trenutno radim u tom gradu). Zelim Vam puno zdravlja i srece.
2) Otac mi je svaki dan sve losiji cak je poceo da vidja dzini. Mi bi htjeli i voljeli da probamo da ga odvedemo negdje kod nekog ko lijeci Kur’anom. Zivimo u Austriji tacno u Gracu, da li moze neko da nam pomogne da nam kaze gdje to ima u Austriji, i ko hoce da uci ili da prouci drugoj vjeri jel mi smo pravoslavci. Probao sam na nekoliko mjesta u Becu ali oni nece zato što smo druga vjera. Hvala vam puno!
ODGOVOR:
Razumijem Vaše stanje i nadam se iskreno da ćete uskoro pronaći riješenje i izlaz iz teških situacija. Kada je u pitanju liječenje Kur’anom osoba koje nisu muslimani (znači druge su vjere), islamski učenjaci (ulema) ima podjeljena mišljenja.
Oni koji to dozvoljavaju za dokaz koriste hadis Ebu Seid el-Hudrija u kojem se spominje da je učena rukja (kur’anski ajeti) poglavaru plemena kojeg je ujela zmija a bio je nemusliman.
U Fikhskoj enciklopediji se navodi sljedeće: ”Nema razilaženja među islamskim pravnicima (fakihima) po pitanju dozvoljenosti učenje rukje nemsulimanima, stava su da je ona dozvoljena, a dokaz je hadis Ebu Sedi el-Hudrija u kojem se spominje učenje rukje poglavaru plemena koji nije bio musliman.” (El-Mevsu’atu el-Fikhije, 13/24)
Upitan je šejh Ibn Baz, rhm: ”Da li je dozvoljeno učiti rukju (liječiti Kur’anom) onoga ko nije musliman?” Pa je šejh rahimehullah odgovorio: ”Ako je od onih koji žive u miru sa muslimanima, onda ne smeta, međutim ako je u ratu sa muslimanima, onda nije dozvoljeno.” (Fethu-l- haku-l-mubin fi I’ladž es-sir’a, sihr ve a’jn, 58)
Upitan je takođe šejh Ibn Džibrin, rhm isto pitanje, pa je odgovorio, Allah mu se smilovao: ”Allah, s.w.t. u kur’anskom ajetu kaže: ”Mi u Kur’anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima, a povečava propast nevjernicima.” (El-Isra, 82). Takođe Uzvišeni Gospodar je objavio:”Reci, on je vjernicima upustvo i lijek, a oni koji neće da vjeruju, gluhi si i slijepi kao da se iz daleka mjesta dozivaju.” (Fussilet, 44).
Ovi ajeti ukazuju da Kur’an kao lijek djeluje samo na vjernike muslimane a nikako na nemuslimane, on na njih nema utjecaja. Zatim nema sumnje da nemuslimani (Ehlu Kitab, jevreji I krščani) ne vjeruju u Poslanika, savs, i Kur’an kao Allahovu knjigu koja je ustvari rukja, pa zbog toga smatram da nemuslimane nije dozvoljeno liječiti Kur’anom.” (Fethu-l-hakku-l-mubin..378)
Međutim, mišljenje večine jeste da je dozvoljeno učenje rukje onima koji nisu muslimani. Dakle, liječnik Kur’anom može da primi osobu koja nije musliman i da joj uči rukju a može i da odbije ako je stava kojeg zauzima drugi dio islamskih učenjaka, a to je da nije dozvoljeno.
Po meni, svjestan i iskusan liječnik ne bi trebao odbiti nemuslimana jer na taj način može da izazove kontra mišljenje prema islamu i njegovoj pravednosti. Taj nemusliman/ka došli su da im se uči Kur’an jer ih je muka natjerela i mislim da ljudima treba izači u susret.
Takođe o davetskim prilikama prilikom učenja/slušanja Kur’ana te samom ophođenje prema njemu (nemuslimanu) suvišno je i govoriti, velikog hajra se može postiči i kroz taj primjer pokazati ispravnost i nadnaravnost Kur’ana kao Božije Knjige koja je milost i lijek ljudima. A Allah zna najbolje!
Jos da dodamo da smo javili na njihove privatne adrese gdje da se obrate radi ispravnog ljecenja Kur'anom.

Na pitanja odgovorio Ebu Bilal

Nema komentara:

Objavi komentar